BSO Kim Dak: elke dag een nieuw avontuur!

De Kameleon werkt samen met kindercentrum Kim Dak voor buitenschoolse opvang van kinderen in de leeftijd van 4 tot 13 jaar. Als je kiest voor Kim Dak wordt je zoon of dochter door onze pedagogisch medewerkers van school opgehaald. Daarna kan je kind heerlijk spelen in onze splinternieuwe groepsruimte en op het avontuurlijke buitenspeelplein. Ook kunnen ze zich creatief uitleven in het atelier en naar hartenlust kokkerellen in onze riante keuken. Met een kinderboerderij en speeltuin op steenworpafstand is er ook volop keuze voor de allerkleinsten. Kom eens een kijkje nemen en sfeer proeven! We geven je graag een vrijblijvende rondleiding, zodat je zelf kunt ervaren hoe wij onze BSO-kids een onvergetelijke tijd geven.

Kim DAK
Draaistraat 14
2516 KE, Den Haag
Website Kim DAK

De Kameleon werkt ook samen met Kindergarden Kasteel de Binckhorst.

Een unieke locatie! Een eeuwen oud kasteeltje in een wijk die volop in ontwikkeling is. In Kasteel de Binckhorst is ons kinderdagverblijf én een kleinschalige BSO gevestigd. Dit geweldige pand maakt iedereen blij, ook de allerkleinsten. De meeste babygroepen hebben bijvoorbeeld een eigen aangrenzende babytuin waar je kindje in een afgeschermd gedeelte veilig van de buitenlucht kan genieten. Prettig toch?

Kindergarden kasteel de Binckhorst
Binckhorstlaan 149