Peuterspeelzaal “de Kameleon”
Peuterspeelzaal de Kameleon is een peuterspeelzaal die samen met onze school voorschool is. De peuterspeelzaal is gevestigd in hetzelfde gebouw als de school. Peuters gaan twee ochtenden en twee middagen in de week naar de peuterspeelzaal. Twee leidsters spelen met de peuters. Ze werken met de peuters aan de Nederlandse taal. De peuters leren ook om met elkaar te spelen. Wordt uw kind 4 jaar? Dan gaat uw kind naar groep 1 van de Kameleon.

Het is goed als uw kind naar de voorschool gaat
Uw kind kan dan beter leren op school. Wilt u dat ook? Breng dan uw kind naar de voorschool. Dit kan als uw kind 2½ jaar is. U kunt gewoon langs gaan bij de peuterspeelzaal om uw kind in te schrijven. Eventueel belt u eerst om een afspraak te maken. Het telefoonnummer is 070- 307 06 92.

Wat kost de voorschool
U betaalt € 20 per maand. Uw kind kan dan 4 keer per week naar de peuterspeelzaal. Heeft u een geldige Ooievaarspas? Dan is de voorschool gratis.